Ai nevoie doar de:
De ce Mega Image?
Digital Delivery Supervising Manager
Acest job nu mai este disponibil
Care e Mega - oportunitatea? Vei fi parte din cel mai mare proces de transformare digitala la nivelul companiei. Daca ︊︍︈︆︆︁︁︍︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎esti in cautare de noi provocari, daca vrei sa-ti folosesti si sa-ti imbunatatesti cunostintele Agile, te putem ajuta. Nu vei pleca insa singur la drum. Vei avea alaturi un Agile coach experimentat care sa te ghideze, vei beneficia de suport din partea managementului si vei putea accesa multiple oportunitati de crestere si dezvoltare.
Responsabilități:
- Asigurarea verificării calității managementului de proiect și a instrumentelor stabilite la nivel de proces și alinierea cu domeniul de aplicare, planificarea proiectului, gestionarea riscurilor/ problemelor, monitorizarea și gestionarea bugetului și a părților interesate din proiect;
- Gestionarea și optimizarea fluxul de proces prin intermediul echipelor Agile și non-Agile, în vederea sincronizării componentelor de timp și buget;
- Asigurarea livrării de valoare (prin programul Kanban) și oferirea de consultanță și suport echipelor de livrare;
- Oferirea de sugestii și realizarea de propuneri pentru îmbunătățirea candarului de livrare, a bugetului și a indicatorilor de performanță (KPI);
- Asigurarea managementului contractelor cu furnizorii externi, pentru abordarea generală la nivel de flux, alături de Managerul Agile PMO și Managerii de proiect din cadrul departamentului Agile PMO;
- Identificarea problemelor apărute la nivel de flux și asigurarea că se limitează și se atenuează riscurile în mod eficient, comunicând părților interesate aceste aspecte;
- Răspunderea față de alinierea modului de livrare “Agile” al proiectului prin contact, asigurând un flux end-to-end optim;
- Colectarea și monitorizarea datelor și informațiilor despre proiecte pentru revizuirea managementului (business case, risc management, resurse/ interdependente, beneficii/ scop) și pentru a asigura un proces eficient de luare a deciziilor.
Cerințe:
- Studii superioare specializate;
- Experiență în managementul relațiilor cu clienții, leadership și servicii pentru clienți într-un context tehnologic;
- Management de proces;
- Managementul schimbării;
- Managementul echipei;
- Implementare strategică;
- Limba engleză la nivel avansat.
Beneficii:
- Mod de lucru hibrid și program flexibil;
- Pachet variat de compensații și beneficii;
- Card de tichete de masă;
- Bonus anual prin care îți răsplatim performanța și devotamentul;
- Card de reduceri dedicat achiziționării produselor Marcă Proprie Mega Image;
- Suport financiar pentru evenimente speciale din viața ta;
- Reduceri dedicate iubitorilor de lectură, pasionaților de shopping și celor care își doresc să se mențină “în formă”;
- Posibilitatea de creștere în carieră și mobilitate internă.
Nu vei face asta singur/ă, ci alaturi de o echipă pasionată de a lucra cu și pentru oameni 😊
În Mega Image, susținem diversitatea, indiferent de gen, generație, nivel de studii, status social, etnie și naționalități, dizabilități, orientări religioase si sexuale, și ne luăm angajamentul că împreună construim un mediu de lucru incluziv pentru ca fiecare coleg să aibă un loc în #ComunitateaMega.
#MegaPentruToți
Te așteptăm în #ComunitateaMega! Aplică pentru acest rol, iar dacă profilul tău se potrivește, te vom invita la un interviu să ne cunoaștem.

Am 27 de ani și o vechime de șase ani. Cel mai mult îmi place la Mega Image că mi-am găsit o a doua familie, colege pe care nu mă așteptam să le găsesc aici.
Vezi testimonialul

Toți colegii m-au tratat foarte bine. Ne ajută când avem nevoie, vorbesc cu noi și ne fac să ne simțim primiți.
Vezi testimonialulIată pașii procesului de selecție
1 Aplică
Trimite-ne CV-ul tău. Dacă te potrivești pentru acest rol, colegii noștri din echipa de recrutare te vor contacta în cel mai scurt timp.
2 Interviul
După caz, acesta va fi online sau față în față la sediul central sau într-unul dintre magazinele sau depozitele noastre. În această etapă avem ocazia să te cunoaștem mai bine. Abia așteptăm să povestim și să descoperi #ComunitateaMega!
3 Oferta și semnarea contractului
Dacă te potrivești pentru acest rol vei primi o ofertă însoțită de toate informațiile cu privire la pachetul de compensații și beneficii și la contractul de muncă. După semnarea documentelor urmează o etapă de inducție în organizație, astfel încât să te familiarizezi treptat cu valorile, spiritul și cultura noastră și să te simți Mega!
4 Bine ai venit la Mega!
Felicitări! De acum ești parte din #ComunitateaMega și ne bucurăm pentru că atunci "Când suntem împreună, suntem Mega!"