Ai nevoie doar de:
- Atentie la detalii
- Orientare spre solutii
- Abilitati de colaborare
De ce Mega Image?
- Încurajăm și sprijinim diversitatea colegilor noștri
- Recunoaștem performanța celor mai buni
- În Comunitatea Mega ne definește puterea lui "împreună"
Help Desk Operator
Acest job nu mai este disponibil
Ce vei face în echipa Mega:
- Acorzi suport magazinelor si transmiti problemele semnalate catre Departamentele responsabile;
- Verifici si intermediezi schimbului de informatii (informari, email-uri) dintre Departamentele de la Sediul central, Depozite si reteaua de Magazine.
- Te ocupi cu directionarea tuturor problemelor catre departamentele care se ocupa cu solutionarea acestora(in calitate de punct central al comunicarii);
- Monitorizezi,operezi si raportezi in aplicatia dedicata toate incidentele de natura comerciala, tehnica, logistica si financiara;
- Faci follow up in cazul incidentelor nesolutionate;
- Raportezi status-ul incidentelor deschise si rezolvate;
Care este profilul pe care îl căutăm:
- Studii medii (de preferat, superioare);
- Cunoaste pachetul MS Office (in special Excel);
- Cunostinte de limba engleza, nivel mediu - reprezinta un avantaj;
- Excelente abilitati de comunicare, organizare, orientare catre rezultat;
- Gandire analitica, atentie la detalii, flexibilitate.
Beneficiile tale:
- Mod de lucru hibrid si program flexibil;
- Salariu fix;
- Buget lunar in platforma Benefit 750 lei;
- Pachet variat de compensatii si beneficii;
- Bonus anual prin care iti rasplatim performanta si devotamentul;
- Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
- Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta;
- Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”;
- Posibilitatea de crestere in cariera si mobilitate interna.
În Mega Image, susținem diversitatea, indiferent de gen, generație, nivel de studii, status social, etnie și naționalități, dizabilități, orientări religioase si sexuale, și ne luăm angajamentul că împreună construim un mediu de lucru incluziv pentru ca fiecare coleg să aibă un loc în #ComunitateaMega.
#MegaPentruToți
Te așteptăm în #ComunitateaMega! Aplică pentru acest rol, iar dacă profilul tău se potrivește, te vom invita la un interviu să ne cunoaștem.
Colegii mei au spirit de echipă și umor. Lucrăm cu multă responsabilitate și întotdeauna îndeplinim cu succes proiectele noastre. În același timp ne place să petrecem toate momentele împreună, într-un mod cât mai plăcut.
Vezi testimonialulIată pașii procesului de selecție
1 Aplică
Trimite-ne CV-ul tău. Dacă te potrivești pentru acest rol, colegii noștri din echipa de recrutare te vor contacta în cel mai scurt timp.
2 Interviul
După caz, acesta va fi online sau față în față la sediul central sau într-unul dintre magazinele sau depozitele noastre. În această etapă avem ocazia să te cunoaștem mai bine. Abia așteptăm să povestim și să descoperi #ComunitateaMega!
3 Oferta și semnarea contractului
Dacă te potrivești pentru acest rol vei primi o ofertă însoțită de toate informațiile cu privire la pachetul de compensații și beneficii și la contractul de muncă. După semnarea documentelor urmează o etapă de inducție în organizație, astfel încât să te familiarizezi treptat cu valorile, spiritul și cultura noastră și să te simți Mega!
4 Bine ai venit la Mega!
Felicitări! De acum ești parte din #ComunitateaMega și ne bucurăm pentru că atunci "Când suntem împreună, suntem Mega!"