Ai nevoie doar de:
- Intelegerea business-ului
- Orientare spre client
- Abilitati analitice
De ce Mega Image?
- Încurajăm și sprijinim diversitatea colegilor noștri
- Recunoaștem performanța celor mai buni
- În Comunitatea Mega ne definește puterea lui "împreună"
Finance Business Partner
Echipa de Finance susține Mega Image în realizarea proiectelor sale, oferind un mediu financiar stabil și sigur, derulând procese financiare eficiente, furnizând informații relevante și sprijin decizional. Contribuim la succesul Mega Image, în același timp formam o comunitate care se îngrijește de oamenii noștri din domeniul financiar, asigurând beneficii atractive și dezvoltând continuu abilitățile și competențele noastre. Facem acest lucru cu o echipă de aproximativ 90 de profesioniști în finanțe, dedicați și entuziaști.
Vino si tu in #ComunitateaMega!
Acestea vor fi responsabilitatile tale:
- Partener financiar (Finance Business Partner, prin furnizarea de informații adecvate pentru luarea deciziilor si realizarea obiectivelor financiare;
- Planificarea, gestionarea și elaborarea procesului de bugetare anuală, prognoze și planuri de business pe termen lung și comunicarea acestora către părțile interesate relevante, pentru a oferi direcție pentru business în conformitate cu obiectivele Companiei;
- Analizarea performanței actuale față de buget / forecast / estimari pentru a obține informații cu privire la progresul actual și intelegerea variațiilor;
- Transmiterea informatiilor relevante din analiza datelor si recomandari pentru optimizarea performanței actuale si a indicatorilor financiari;
- Prezentarea constatărilor analizelor de performanta într-un mod clar și consiliere financiara, de obicei prin organizarea unor mese rotunde sau a unor întâlniri formale recurente;
- Parteneriat cu zona alocată pentru reducerea riscurilor prin construirea de scenarii și identificarea oportunităților pentru a asigura realizarea obiectivelor financiare;
- Colaborarea cu zona alocata pentru optimizarea inițiativelor strategice și asigurarea controalelor, asigurand înțelegerea și respectarea standardelor contabile si realizarea de analize de business case;
- Colectarea feedback-ului privind pachetul de raportare existent și implementarea schimbarilor necesare, în conformitate cu nevoile actuale ale utilizatorilor;
- Proiectarea și testarea instrumentelor de planificare pentru domeniul de expertiză pentru a crea mai multa transparenta in procesul de planificare pe baza tuturor indicatorilor de impact;
- Sprijinirea deciziilor strategice prin colaborarea cu echipe inter-departamentale pentru a colecta și a analiza ipotezele și datele pentru modelele financiare;
- Colaborarea stransa cu echipele de Finance Business Partners și cu echipa de Business Planing & Performance pentru a asigura o bună înțelegere și perspectivă asupra complexităților unității de afaceri.
Ce abilitati si competente ne dorim sa detii:
· Studii de licenta/master in Finante/Economie/Comert;
· Experienta de minim 3 ani pe domeniul controlului financiar, analize financiare, audit, raportare sau gestionare a investițiilor;
· Cunoștințe bune în domeniul managementului, analizei și planificării situațiilor financiare;
· Nivel avansat de lucru in Microsoft Office;
· Abilitati analitice foarte bine dezvoltate si gandire critica;
· Aptitudini de prezentare si gandire strategica;
· Orientare catre rezultate si performanta;
· Aptitudini IT ( sisteme legate de managementul informațiilor);
· Nivel avansat de engleza – scris si vorbit.
#Mega beneficiile:
· Mod de lucru hibrid si program flexibil;
· Acces la MyBenefit - beneficii flexibile
· Bonus anual de performanta;
· Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
· Suport financiar pentru diverse evenimente din viata ta;
· Abonament la Bookster;
· Abonament si reduceri la diverse Sali de sport;
· Posibilitatea de crestere in cariera si mobilitate interna.
Colegii mei au spirit de echipă și umor. Lucrăm cu multă responsabilitate și întotdeauna îndeplinim cu succes proiectele noastre. În același timp ne place să petrecem toate momentele împreună, într-un mod cât mai plăcut.
Vezi testimonialulIată pașii procesului de selecție
1 Aplică
Trimite-ne CV-ul tău. Dacă te potrivești pentru acest rol, colegii noștri din echipa de recrutare te vor contacta în cel mai scurt timp.
2 Interviul
După caz, acesta va fi online sau față în față la sediul central sau într-unul dintre magazinele sau depozitele noastre. În această etapă avem ocazia să te cunoaștem mai bine. Abia așteptăm să povestim și să descoperi #ComunitateaMega!
3 Oferta și semnarea contractului
Dacă te potrivești pentru acest rol vei primi o ofertă însoțită de toate informațiile cu privire la pachetul de compensații și beneficii și la contractul de muncă. După semnarea documentelor urmează o etapă de inducție în organizație, astfel încât să te familiarizezi treptat cu valorile, spiritul și cultura noastră și să te simți Mega!
4 Bine ai venit la Mega!
Felicitări! De acum ești parte din #ComunitateaMega și ne bucurăm pentru că atunci "Când suntem împreună, suntem Mega!"