Expert Operational & Projects E-Commerce

Expert Operational & Projects E-Commerce

  • Municipiul Bucuresti, Strada B-DUL. TIMISOARA (PLAZA ROMANIA), numar 26, bloc - , intrare -, etaj 2 Municipiul Bucuresti ROU
  • Diploma de licenta
  • Permanent
  • E-Commerce
  • Mega Image
  • Store

Ai nevoie doar de:

  • Orientare spre client
  • Abilitati de colaborare
  • Orientare spre echipa
  • Abilitati analitice
  • Proactivitate
  • Abilitati interpersonale
  • Atitudine pozitiva

De ce Mega Image?

  • Încurajăm și sprijinim diversitatea colegilor noștri
  • Recunoaștem performanța celor mai buni
  • În Comunitatea Mega ne definește puterea lui "împreună"

Expert Operational & Projects E-Commerce

 

ACESTEA VOR FI RESPONSABILITATILE ROLULUI:

Analiza, imbunatatire si definire procese:

• Monitorizeaza rapoartele si analizele periodice specifice zonei de expertiza.

• Defineste noi rapoarte necesare si asigura crearea, testarea si implementarea acestora.

• Realizeaza analize necesare pentru imbunatatirea proceselor, fluxurilor de lucru, optimizarea costurilor si capacitatii de comenzi si productivitatea operationala.

• Extrage si raporteaza NPS-ul si principalii KPI Analytics pentru platformele online.

• Elaboreaza si implementeaza politicile si procedurile specifice activitatii desfasurate.

 

Monitorizare plata & profil procesator de plati online:

• Monitorizeaza situatiile de plata (ramburs & online) si parametrii de risc si frauda configurati in platforma procesatorului de plati online.

 • Monitorizeaza constant tranzactiile efectuate in platformele online si instiinteaza managerul direct de incidentele observate.

Configurare, testare si dezvoltare solutii eCommerce:

• Testeaza si configureaza platformele online si actioneaza prompt in remedierea oricarui incident semnalat.

 

Project management:

• Coordoneaza si participa la implementarea proiectelor companiei desfasurate de catre departamentul ECommerce.

• Asigura atingerea obiectivelor proiectului si implementeaza schimbarile necesare.

 

 

• Planifica activitatile din cadrul proiectului si comunica cu toti cei implicati.

• Realizeaza documentatia fiecarui proiect si gestioneaza procesele din cadrul proiectului.

• Comunica cu membrii echipei si cu partenerii de lucru implicati in proiect.

 • Realizeaza si trimite rapoarte si analize ale proiectelor dupa implementarea acestora.

• Implementeaza eventualele schimbari aduse proiectului si defineste bugetul diferitelor initiative.

 

 Gestionare parteneri eCommerce:

• Stabileste si dezvolta relatii de colaborare cu partenerii de lucru din cadrul companiei si cu colegii din alte departamente si firme specializate.

 • Gestioneaza relatia cu partenerii externi.

 

APTITUDINI SI COMPETENTE necesare:

 • Studii superioare finalizate;

• Experienta anterioara similara reprezinta un avantaj;

• Cunostinte MS Office ( in special Excel);

• Cunoastinte de limba engleza la nivel mediu;

• Abilitati de comunicare, negociere, diplomatie;

• Abilitatea de a intelege rapid procese complexe, de a gandi critic, de a obtine si de a procesa informatii;

• Digital mindset.

Citește mai mult

Iată pașii procesului de selecție

Ai nevoie de mai multe informații?

Get in touch with:

Vrei să aplici pentru acest job? Completează formularul de mai jos!

United States The Netherlands Belgium Greece Serbia Czech Republic Romania Portugal Indonesia